Hallå november!

time flies Oj, oj, är vi redan inne i tredje veckan av november? Det gick undan måste jag säga… Tiden flyger verkligen iväg och vi tydligen med den. Fast jag tycker nog att det är ett bra tecken när tiden flyger iväg. Ni har väl hört uttrycket ”tiden går fort är man har roligt”? Då måste jag med andra ord ha jätteroligt! 🙂

Nu är det ju ändå så att det är november och med det kommer det ju kalla morgnar. Det upptäckte jag i morse när jag skulle köra iväg till jobbet. Det var kallt som fasiken i min lilla pärla (nej det är inte den bilen som jag skrev om tidigare…) utan om min riktiga pärla. Bilen står parkerad ute på gatan så jag funderar på att köpa en kupévärmare och definitivt en rosa rattmuff! Det är lätt att handla delarna på nätet så det ska jag roa mig med ikväll när jag har en stund över mellan mat och dusch,

Ikväll kollar jag på Svenska Hollywoodfruar – Maria Montazami är ju bara så hilarious! Älskar Marias quotes! Vilken är er favorit?

Kommentera

