Trettondagsafton

är en himla mysig och trevlig tradition! Tycker jag i alla fall, eftersom det är sista helgen innan jobb och sånt börjar igen. Och som vanligt så gav jag på nyår några löften som jag nu inte kan hålla… Som att verkligen börja träna. Det gick bra på nyårsdagen, en promenad i vinterlandskapet. Men det var så kallt att när jag äntligen kom hem igen så njöt jag av en kopp varm choklad med grädde som tröst.

varmchokladmedgrädde

 

Och hur smart är det? Helt onödigt att ens gå ut när jag kunde gått direkt på den varma drycken. Det misstaget ska jag inte upprepa idag… Haha

Ni får alla ha en bra dag – och imorgon är en ny dag för nya synder.

 

 

Kommentera

