Bästa pappas födelsedag!

I helgen fyller världens bästa pappa år! Bättre pappa får man leta efter. Jag är så tacksam att han alltid ställer upp, hjälper mig med allt, finns där villkorslöst. Så i helgen ska vi fira honom med tårta, sång och kalas. Jag och mamma ska baka denna. Pappa är en godisgris så jag tror den kommer passa honom perfekt. Han har önskat sig utrustning till jakten och det ska han få:) Mamma och jag har gått ihop och köpt och jag tror att han kommer bli överlycklig…Jakt är hans stora fritidsintresse så det är klart att han skulle få det han önskar sig:)

201332573331820904388_sbig

 

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Trackback: Jaktsäsong, tecken på höst! | Johannas Styling

Kommentera

