Avslöjande ;-)

Hej bloggen.

Ni tyckte kanske att mitt förra inlägg var lite taskigt? Jag ville inte säga nåt för allt var så nytt. Men nu har jag faktiskt något att berätta..

Det är nämligen så att jag har träffat någon. Det har varit så känsligt och nytt ett tag, men nu är vi liksom officiellt ett par. Hans namn är Martin, han är lika gammal som jag och studerar affärsutveckling. Förra helgen umgicks vi hela tiden och varje gång jag är nära honom blir jag alldeles pirrig och nervös. Jag vill hela tiden vara nära honom och så fort han inte är med mig så saknar jag honom. Ni vet när man är sådär kär att man bara vill vara med den personen hela tiden? Man får svårt att äta, sova, koncentrera sig…

Hur som helst så är jag så lycklig! Kan inte fatta att just jag skulle ha sådan tur att träffa en sån härlig person.

Han får mig att vilja spela denna låt hela tiden…

 

 

Kommentera

