Shopping och kärlek :-)

Hallå på er!

Hur är läget? Jag mår jättebra 😀 Jag känner mig så lycklig hela tiden. Hög på kärlek som man säger! Martin och jag umgås nästan hela tiden. Jag kan inte vara utan honom! Eller, det är klart att jag kan, men jag vill inte 😉 Det är så himla härligt att känna såhär. Han får mig att känna mig så fin hela tiden.

Jag har faktiskt shoppat lite på sistone. Jag vill ju vara extra fin runt honom så jag har köpt lite nya kläder, bland annat ett bra mörka jeans och en fin ljusblå blus. Jag har också köpt två nya goda parfymer. Jag hittar faktiskt rabatt på parfym och blev såå glad! Jag tycker det är så himla roligt att testa nya parfymer och blir så glad när jag kan göra kap och köpa billigare!  Jag märker att Martin gillar dom också, fick en komplimang att jag doftade gott 🙂

Nu håller detta på att bli en kärleksblogg, haha! Jag ber om ursäkt, men det är ju såhär jag känner just nu. Mitt liv är kärlek, shopping och parfym, låter ju rätt glamouröst faktiskt.

Nu ska jag förbi Martin och kolla på film och äta lite gott. Vi hörs!

hämta (1)

 

 

Kommentera

