Middagstips

Hej på er! Jag och Martin har verkligen experimenterat i köket på sistone. Och vi har lagat några riktigt goda rätter som jag vill dela med mig av! Det här ska ni verkligen testa – toppengott!

1. Jättegod grillad entrecote! Mums! Men det gäller att köpa bra kött – entrecote kan lätt bli segt annars. (vi gjorde dock inte egna pommes här).

2. Kokt torsk med äggsås. Alltså, min mamma brukade laga detta men jag hade aldrig gjort det själv. Asgott ju!

3. Lasagne! Min godaste rätt, så himla gott i matlåda med!

Kokt torsk med äggsås! Mmm... Martin gillar det också!

Kokt torsk med äggsås! Mmm… Martin gillar det också!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. leyla andersson
    Maj 15, 2015 @ 09:34:03

    Mm lasagne sitter aldrig fel!! Just love it! Kika in på min blogg som svägerskan anna kubel propsa på att jag skulle starta 🙂

    Gilla

    Svara

Kommentera

