Bowling med finingen

Jag har glömt berätta att Martin har köpt utemöblerna från Byggmax, de med lila dynor 🙂 Så himla snyggt! Det blir verkligen en riktigt mysig balkong hos honom. Det kommer bli perfekt nu i sommar. Även nu under soliga dagar är det underbart att sitta där. Man kan ju öppna upp så att det blir som en ”vanlig balkong”. Så den inte behöver vara inglasad hela tiden. Det blir dessutom lite för varmt under somrarna kan jag tänka mig.

Ikväll ska jag och Martin gå och bowla. Hahaha, jag undrar om han kommer göra slut med mig när han märker att jag är kass på bowling? Han ska visserligen inte vara ett proffs han heller, men ändå.

Det gick förresten jättebra när vi träffade mina föräldrar på middag. De älskade Martin, verkligen stormförtjusta. Imorgon ska vi dit igen på middag. Mamma har avslöjat att det blir kroppkakor. Hon ligger verkligen i med matlagningen när vi ska komma 😉 Lyckligtvis tyckte Martin väldigt bra om mina föräldrar också.

Åh, jag är så lycklig! ❤

images (2)

 

 

Kommentera

