Göra om sovrummet!

Jag fick en sån sjuk lust att göra om i mitt sovrum häromdagen och har sedan dess letat runt efter både inspiration och butiker. Jag hittade en riktigt snygg huvudgavel till sängen, en sån fodrad mjuk, som jag alltid drömt om! Den hittade jag på http://www.svenssons.se, och hittar jag ingen i lite mörkare grå så köper jag den direkt. Jag vill ju också måla om eller tapetsera, kanske ha en fondvägg? Jag vill ha sån där riktigt hotellkänsla i mitt sovrum, med mycket textil och varma, mörka färger. Tänk så avslappnat det måste vara att gå in i ett vakuum av textiler och lugna färger? Just nu har jag ett väldigt ljust sovrum, som är fint det också, men jag tänker att resten av lägenheten fortfarande kan gå i ljusa färger, men sovrummet blir mörkt. De är är känslan jag är ute efter:

sov

sov2

sov3

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Hanna
    Jul 01, 2015 @ 21:44:46

    Jag vill också göra om!

    Gilla

    Svara

  2. Erica
    Aug 27, 2015 @ 07:28:21

    Vilka fina inspirationsbilder😍

    Gilla

    Svara

  3. Trackback: Äntligen helg igen! | Johannas Styling

Lämna en kommentar