Underbara september! ♥︎

Vilken underbar start jag har fått på månaden, hörni! Jag hoppas eran första vecka av september också har varit härlig! Nu börjar vi på andra veckan och det första jag ska ta tag i är att hjälpa mamma att hitta en billig luftvärmepump toshiba. Hon har nämligen pratat om att hon tycker att det är för kallt på undervåningen i huset, så nu inför årets vinter ska vi nog allt lösa det här! Jag är ju inte direkt någon expert på just värmepumpar, men jag är ju faktiskt en jäkel på att hitta saker på nätet. Lets be honest, jag är en jäkel på internetshopping helt enkelt. Haha! Så det är veckans projekt, annars ska jag nog bara ta det lugnt tror jag. Njuta av att solen fortfarande är i närheten och att kylan inte riktigt har kommit ännu. Så himla härligt! ♥︎

I kväll kommer Fia över på middag, en ny kollega till mig som jag verkligen har klickat med. Ska bli kul att äntligen ses lite utanför jobbet också. Kunna ta några glas vin och verkligen umgås lite. Jag tänker att jag ska bjuda på Ceasarsallad, för det är ju faktiskt ruskigt gott! Och ju mer kyckling och krutonger man har i, ju mättare blir man ju! Och bacon, så klart! Mums!

ceasar

 

 

 

Kommentera

