Ordning och reda!

Hej finisar!

Åh, vad jag känner mig inspirerad just nu! Det jag har kanaliserat min inspiration i de senaste dagarna är att organisera här hemma. Jag vill ha ett sånt über-organiserat hem som bara finns på blider och i filmer egentligen. Haha! För mig finns det inget som irriterar mig mer än när något tar slut hemma, som jag inte har påfyllning på. Så nu har jag valt ett skåp i hallen som ett skåp för ”reservdelar” till hemmet. Jag har köpt hem en hel bal med toapapper (det värsta att ha slut på), batterier, glödlampor, tvättmedel, schampoo och så vidare och så vidare. Jag har till och med köpt hem patroner från patroner.se till min skrivare, för det vill jag inte vara med om någon gång när det verkligen behövs. Låter inte detta riktigt bra, ändå?! 

Just nu sitter jag och planerar upp middagar för veckan och vad jag ska handla på fredag. Egentligen borde jag ändra om så att jag veckohandlar på tisdagar istället då ALLA visst handlar på fredagar. Pust! Jag känner mig som sagt väldigt inspirerad och kan tänka mig att jag faktiskt kan irritera människor med min organiseringspanik! Så, förlåt. Hihi!

ordnig

Kommentera

