Lördagsmorgon! ♡

Godmorgon mina raringar!

Här ligger jag i soffan och dricker chailatte och bara ligger. Slökollar TV och inväntar min hunger. Det är fortfarande lite tidigt för att äta helgfrukost, jag tycker nämligen om att invänta så att man slår ihop frukosten med lunchen när jag inte har några planer. Haha, nu lät det precis som om jag tror att jag uppfunnit brunch, men ni fattar vad jag menar. Idag ska spenderas inomhus och hemma. Jag ska komma ifatt lite på mina listor och storstäda tänkte jag. I kväll ska jag träffa Cissi för några glas vin, men hoppas ändå på tidig sänggång. Det känns som om jag har glömt att sova någon av nätterna den här veckan, som om kroppen säger till mig att jag egentligen borde sova i ett helt dygn i helgen, men det låter ju väldigt tråkigt .. Vi får se hur länge jag sover i morgon.

Hoppas ni får en härlig lördag, hörni! Puss! ♥︎

mys

Kommentera

