Äntligen Helg!!

Thank god its friday, hörni! Känns som den här veckan verkligen har singlat sig fram om ni frågar mig. Det kan ju så klart bero på att jag har längtat å mycket till helgen. I morgon ska jag nämligen på födelsedagsfest hos Rickard, och vet ni det bästa? Det är en maskeradfest eftersom det är halloween. SÅ himla roligt! Vi gick ihop några kompisar och hittade någon upplevelse med greatdays som present, sen har jag lagt fokus på vad jag ska klä ut mig till. Det är fasiken inte lätt nu när man är vuxen alltså, enklare var det förr när man bara kunde klippa sönder ett lakan och dra över huvudet. Nu vill man ju göra något avancerat! Det jag i alla fall har beslutat mig för är zombie-cheerleader. Jag tror det kommer bli riktigt bra! Jag har köpt den här och sen ska jag sminka mig död, helt enkelt! Hopas bara inte att det är allt för kallt under kvällen. Får nog ha med mig lite mer kläder ifall jag fryser! Ska ni på maskerad? 

clown

Kommentera

