Resesugen!

Godmorgon allihop!

Får man fortfarande säga godmorgon när klockan är såhär mycket? Haha, jag har i alla fall ledigt idag och har inte kommit igång förens nu, så för mig är de fortfarande morgon. Himla härligt att ha ledigt en tisdag, sådär bara! Dock innebär det att jag ska jobba på lördag, men men. Jag får bara njuta idag och behandla idag som min lördag, helt enkelt! När jag vaknade så låg jag kvar i sängen i nästan en timme med datorn och surfade. Jag har blivit extremt sugen på att resa någonstans i början av nästa år. Jag vet inte riktigt vart ännu, men jag kollar runt på priser och vart det faktiskt är härligt väder på tidiga våren. Jag tänker kanske Mexico eller kanske Madeira? Jag vet inte riktigt .. Har ni några tips? Inte för varmt, men ändå varmt liksom?

do

 

Kommentera

