Äntligen helg igen!

Godmorgon Fredag! ♥︎

Åh, det finns ju verkligen något med fredagar som inte går att förklara. Humöret är helt enkelt på topp från början till slut! Idag har jag dessutom en riktigt lugn och mysig kväll planerad med plockmiddag som är en av mina favoriter. Lite gott och blandat med charkuterier, ost och baguetter. Så kan man sitta och äta hela kvällen med ett gott glas vin till det. Mums!

middas

Sen kommer jag nog hamna på pinterest till slut för jag är så himla sugen på förändring igen här hemma. Nu är det vardagsrummet som jag vill piffa upp lite. Igår kväll låg jag i ett par timmar och kollade på designmöbler på nätet, för det hade ju varit riktigt kul att faktiskt lägga lite extra pengar på något riktigt speciellt. Inte bara köra IKEA och massproducerade grejer. Kanske någon form av hylla, en fåtölj eller ett nytt soffbord. Känner mig mist sagt inspirerad just nu!!

Kommentera

