En jobbig morgon!

mor

God morgon alla vänner!

Idag vaknade jag inte på den bästa av sidor. Jag har nämligen dunkande huvudvärk och ont i halsen.. Jag blir alltid helt galet bitter när jag vaknar och känner mig sjuk, helt från ingenstans. Men så blev det visst idag, så morgonen har gått åt av att dricka te, äta olika mediciner mot förkylning och druckit ännu mer te. Men det känns faktiskt inte bättre alls. Jag tror att det jag kan behöva, eller det enda kroppen kommer acceptera idag är om jag lägger mig och sover hela dagen. Känns som jag kommer må såhär dåligt tills jag faktiskt lägger mig. Suck! Har ju inte alls tid för att vara sjuk just nu, men det finns nog inget annat att göra.

Hur mår ni? Har ni kanske några supertips och trix för att bli av med förkylning snabbt?

Kommentera

