Fredag! ♡

blom

Hej alla finisar!

Nu har jag precis kommit hem efter en halvdag på jobbet. Fredagsbuketten är inhandlad och nu tänkte jag sätta igång med städningen så jag har det gjort innan helgen kan ta fart på riktigt. Egentligen skulle jag vilja duscha också, men det är väl lika bra att vänta med det tills efter jag städat. Det blev vita rosor denna veckan för att de var så himla vackra! Egentligen brukar jag köpa lite färggladare blommor när hösten börjar komma och himlen allt oftare är grå, men jag ville verkligen ha dem här idag! Vitt gör sig ju himla fint här hemma också. Kvällens planer är hemmakväll, med gott vin och lövbiff. Kanske någon film lite senare!

Hoppas ni får en underbar helg, hörni! Njut av ledigheten! ♡

Kommentera

