En mysig dag, idag!

Hej allesammans!

Vilken mysig dag jag har haft idag, alltså! Jag har fått sånna där riktigt höstkänslor nu och känner verkligen att jag vill att det ska bli sådär krispigt som det ju är snart. När man öppnar balkongen om morgonen och känner hur lungorna blir helt iskalla av första antaget. Tänk att det snart kommer vara frost på alla växter! Det är så himla vackert! Apropå höst och vackert så shoppade jag lite innan idag. Hittade en superfin kofta på H&M i min favoritfärg;

card

En sån riktigt lång och skön. Tror det kommer bli min nya favorit för säsongen, faktiskt. Nu tänkte jag göra lite varm choklad faktiskt och sätta mig och läsa en stund. Kanske till och med tända ett ljus eller två! Mysa, helt enkelt! ♥︎

Kommentera

